Kalite Yönetim Sistemi Kapsam ve Bağlamı

Nics Kalite Yönetim Sistemi Kapsam ve Bağlamı

Nics Kalite Yönetim Sistemimiz kapsamında olan tüm uygulama alanlarına istinaden ilgili tarafların ihtiyaç ve beklentilerini ile yasal ve regülatif düzenlemeler dikkate alınarak belirlenmiştir. İlgili taraf analizi ve yasal/ regülatif yükümlülükleri içerir.

Şirketlerin dijital dönüşümünde yol gösterici rolü olan Nics; a’dan z’ye Veri Merkezi Çözümleri, Güvenlik, Network, Bütünleşik İletişim, Digital Signage, Bulut Çözümleri, Sanallaştırma, Veri Depolama ve Yedekleme, Felaket Kurtarma ve İş Sürekliliği, Sunucu Sistemleri, İstemci / Yazıcı Çözümleri, İş Uygulamaları ile BT Hizmetleri gibi alanlarda pek çok ürün ve servis sunmaktadır.

Nics, alanında uzman çalışan kadrosu ile finans, telekomünikasyon, enerji, kamu, otomotiv, sağlık, eğitim, perakende, sigorta, turizm ve daha birçok sektörde yer alan müşterilerine sektörlerin iş ihtiyaçlarına yönelik sunduğu proaktif ürün ve servisleriyle, müşterilerinin tedarik zincirinden müşteri deneyimine dek toplam değer zincirini dijitalleştirmektedir.

Nics, kurulum, altyapı dönüşüm çözümleri, iş uygulamaları ve yönetilen hizmetler çözümleri (Iot, Mobilite, Bulut, Masaüstü, Sanallaştırma, İş Modeller, Finans Çözümleri, Teknoloji Platformları ve Güvenlik Hizmetleri), bakım, destek ve danışmanlık hizmeti sağlamaktadır. Teknoloji alanında; altyapıdan ağ, güvenlik ve masaüstü çözümlerine, işletim sisteminden veri tabanına, sunucu depolama ve yedekleme altyapılarından orta katman yazılımlarına kadar uçtan uca müşterilerimizin tüm ihtiyaç ve beklentileri karşılanmaktadır.

 

Nics Kalite Yönetim Sistemleri Kapsam Beyanı

Nics Kalite Yönetim Sistemi kapsamında Nics İstanbul Ofis ve Nics Veri Merkezi bölgelerinde ve faaliyetlerinde geçerlidir.

Çevre Yönetim Sistemi ve İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında Veri Merkezi Hizmeti, Yazılım Yönetim Hizmeti, Platform Hizmeti, Altyapı Hizmeti, Sunucu, Veri Depolama, Yedekleme Altyapısı, Sistem Entegrasyon Hizmetleri, Teknolojik Danışmanlık Hizmetleri, Yönetim ve Optimizasyon Sistemleri, İş Sürekliliği ve Felaket Kurtarma Hizmetleri, Sanallaştırma, Bulut Hizmetleri, Eğitim Hizmetleri, Ağ Yönetimi ve Ağ Güvenliği Hizmetleri, Çağrı Merkezi Uygulamaları, Çağrı Merkezi Altyapı Kuruluş, Bakım ve Desteği, Ses ve Görüntü Teknolojileri Hizmeti, İşletim Sistemleri ve Veri Tabanı Hizmetleri, ERP Hizmetleri, Arge ve İş Uygulamaları (İş, Teknoloji ve Endüstri Çözümleri) Hizmeti, İş Uygulamaları ve Yazılım ARGE alanında Ürün Tedariği, Baskı Merkezi, Masaüstü Yönetimi, Massaüstü Donanımı ve yazılımlar, Çevre Birimleri faaliyetlerinde geçerlidir.

Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında Veri Merkezi ve Yurdışı İthalat ve İhracat hizmetlerine istinaden kurulan tüm süreç, faaliyetler ve çalışanlarımız için geçerlidir.

 

Nics Kalite Yönetim Sistemleri Bağlamı

Nics’in amacı ve stratejik yönü ile ilgili olan ve Kalite Yönetim Sisteminin amaçlanan sonuçlarına ulaşabilme yeteneğini etkileyen, iç ve dış hususların tayin edilmesi gerekmektedir. Nics’in, Kalite Yönetim Sistemi ile uyumlu ilgili tarafların ve şartlarının belirlenmesi gerekmektedir. Nics faaliyet ve aktivitelerini, ürün ve hizmetlerini etkileyen tüm ilgili taraflar, Nics’i bağlayıcı etkenlerdendir. Nics’in iç ve dış müşteri beklentilerinin, birinci ve ikincil mevzuat gerekliliklerini karşılayacak ürün ve hizmetin düzenli olarak tedarik edilmesi ve müşteri memnuniyetini artırıcı noktaya adreslenmesi ve amacına ulaşmasını sağlar. İlgili taraflara istinaden belirlenen şartların, Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili olma durumuna Nics karar vermektedir.

Nics Kalite Yönetim Sistemi İlgili Taraflarının İhtiyaç, Beklenti ve Uyum Yükümlülükleri için tıklayınız.