Müşteri Öneri ve Şikayet Yönetimi Yaklaşımımız

Müşteri Öneri ve Şikayet Yönetimi Yaklaşımımız

Nics Yönetim Ekibi olarak ilgili taraflarımızın; hissedarlarımızın, çalışanlarımızın, müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın memnuniyetini en üst seviyelerde tutabilmek, kalıcı rekabet üstünlüğü sağlamak için hedeflenen iç ve dış müşteri beklentilerini aşan bir ürün ve hizmet sunabilme amacıyla gerekli olan sıra dışı, yenilikçi, rasyonolist yapıyı oluşturmak, çalışanlarımızı meslek hastalıklarından ve olası yaralanmalardan korumak, çevremize verdiğimiz zararları en aza indirgemek için her türlü kaynağı sağlamayı taahhüt ederek tüm çalışanlarımızın katılımıyla bilgi teknolojileri ve hizmetleri sektöründe fark yaratan, örnek bir kuruluş olmak için çalışırız.

  • Karşılıklı değer yaratan, sürdürülebilir işbirlikleri oluşturmak ve kazan kazan felsefesi ile müşterilerimize hizmet sunmak,
  • Yenilikçi hizmetlerle müşteri beklentilerinin ötesine geçmek ve müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, müşteri ilişkilerinde süreklilik yaratmak,
  • Şikayetleri, herhangi bir karşılık beklemeden, adil, tarafsız ve eşit değerlendirmek,
  • Müşterilerimizin talep, beklenti ve şikayetlerini iyileştirme fırsatı olarak görmek ve yasal zorunluluklara titizlikle uyarak talep, beklenti ve şikayetleri en iyi şekilde ele almak,
  • Müşterilerimizin kişisel bilgilerini gizli tutarak, açık, anlaşılır ve doğru bilgiler vererek, etkin, tutarlı, gerçekçi, sistematik ve uygulanabilir çözümler sunmak,
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede tutmak, tatmin edici çözüm kabiliyeti olanakları sağlamak, gerekirse personel eğitimlerimize özen göstererek yaklaşımımızı sürekli iyileştirmek,
  • Tüm erişim kanallarımızın müşterilerimize ve kamuya açık olacak şekilde erişebilirliğini sağlamak.